Pianka Oczyszczająca...


Witam Was bardzo serdecznie!

Dzisiaj przychodzę do was z pewnym kosmetykiem, który idealnie nadaje się do pielęgnacji oraz oczyszczenia skóry naszej twarzy.

Przedstawiam wam:
 Piankę głęboko oczyszczającą 
Firmy -  i want 



Producent tego produktu informuje nas o tym:
Głęboko oczyszczająca pianka przeznaczona do codziennego stosowania. 
Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, wygładza powierzchnię skóry.

Koszt to - ok. 30zł

Moja opinia:
 Stosuje ją parę razy w tygodniu.
Jest miła i nie podrażnia skóry, co w moim przypadku jest bardzo ważne i zwracam na to uwagę w każdym produkcie do twarzy.
Substancja szybko wytwarza pianę dzięki wykonywaniu okrężnych ruchów. Ja podczas oczyszczania twarzy stawiam na masaż twarzy aby poczuć się bardziej zrelaksowana.
Po paru tygodniach testowania mogę śmiało stwierdzić że sprawdza się naprawdę super.




Zmiany które zauważyłam:

 - mniejsza ilość sebum w strefie T
- gładka twarz
- zwężenie porów
- oczyszczenie skóry
 
Wadów nie znalazłam co może świadczyć o kolejnym plusie dla tego produktu.
Szczerze mogę wam polecić ten kosmetyk.

Chciałbym wam bardzo podziękować za pozytywne komentarze pod moim pierwszym postem! Jest mi naprawdę miło!

Do zobaczenia w kolejnym...

Komentarze

  1. O tej firmie jeszcze nie słyszałam, ale produkt ciekawy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przetestować ten produkt! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z produktem oraz firmą pierwszy raz się spotykam. Muszę przyznać, że ta pianka mnie zaciekawiła :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale zaciekawiła mnie ta pianka.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze widzę ten kosmetyk :) wydaje się godny uwagi :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale pianki do twarzy są fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie słyszalam o tej firmie, ale co do produktów oczyszczających jestem wierna paście z ziaji:)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty