O co w tym wszytkim chodzi ?

Heej, Witajcie !

Na początku się wam przedstawię.
Nazywam się Kasia.  

Krótko mówiąc jestem totalnie zakręcona. Sport, podróże, jedzenie (chociaż tu wiele się nie zalicza bo jestem typem niejadka) no ale wiecie te fast foody i CZEKOOLADA
oj tak to moje słabości. To cała ja !

Dlaczego tu jestem ?
Chciałabym podzielić się z wami tym co lubię robić najbardziej, czyli testowanie kosmetyków, sprawdzanie jak bardzo producenci różnych firm/marek są wiarygodni do opisu danego kosmetyku/produktu.

No ale bez przesadyyy...
Nie pozwolę na to, aby kosmetyki rządziły tym blogiem 
hahaha.... choć przyznam kusząca propozycja, ale nie tylko wokół tego kręci się moje życie.
Czasami będę chciała popisać o czymś innym dla was.

Hmmmm......
Tak myślę że chętnie dowiedziałybyście się czegoś więcej o mej skromnej osobie, hehe  
a więc, od września pójdę do drugiej klasy technikum o profilu logistycznym.
W sumie to sama nie wiem co tam robię, no ale jakoś tak życie się potoczyło hahaha. 
Mieszkam na wsi. Oczywiście wiadomo, że ja jako nastolatka nie byłabym zła, mając do centrum handlowego 5min pieszo, ale uwierzcie życie na wsi również ma swoje uroki i jest ich naprawdę wiele.

Aaaaaaaaa.....
Już wiem co jeszcze mnie opisuje :
Filmyyyy
Bardzo ale to bardzo sprawia mi przyjemność oglądanie filmów a najbardziej w nudne wieczory bądź zimowe dnii.

Myślę że tyle wystarczy jak na pierwszy mój post. :)

Pozdrawiam was Bardzo i do zobaczenia w kolejnym...
 

Komentarze

  1. Powodzenia w blogosferze! Chętnie zobaczę kolejne posty :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu i wiernych czytelników :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    PS. ludzie z miasta przeważnie zdecydowanie woleliby mieszkać na wsi, jest tam na prawdę urokliwie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, może kiedyś napiszę posta na temat tego jak mieszka się na wsi, dziękuję :*

      Usuń
  4. Powodzenia i wielu sukcesów życzę!

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo lubię filmy. Powodzenia w blogowaniu :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu ;)
    Ja słodyczy nie jem, ale moją odwieczną miłością jest czekolada.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na więcej postów! Powodzenia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! ;) Witaj w blogosferze. Życzę Ci dużo energii do tworzenia nowych postów, masy pomysłów oraz wiernych Czytelników! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty